Lite mera naglar..

Ja man kan ju nästan tro att det här är en blogg om naglar om man ser på de senaste uppdateringarna.
 
Tänkte visa er mitt senaste nagellacks inköp som jag gjorde på elevens rea de hade för några veckor sen.
Även fast jag har gelé på naglar så målar jag nagellack över ibland.
 
Det är från Revlon och heter 260 girly och 261 sparkling.
 
260 Girly är ett lack med en ljusrosa bas som har glitter i olika storlekar och färger.
Ett väldigt rinnigt lack och krävdes 2 lager på stickan för att få ett täckande resultat.
Tycker det torkar ganska snabbt och blir inte mjukt så man får stötmärken i det.
Bild 1 är det målat ett lager och bil 2-3 är det två målade lager. 
Flaskan innehåller 14,7 ml
 
 
261 Sparkling är ett lack med en klar bas med gammelrosa glitter i olika storlekar och former.
Jag tycker det nästan är lite rosé färgat.
Är ett lack som jag skulle använda som topp eller effekt lack då det krävs väldigt många lager för att få det helt täckande. Som det tidigare lacket är det väldigt rinnigt men torkar fort.
På bilen är det två målade lager.
Flaskan innehåller 14,7 ml
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback