Fyndat på rean del 2

 
Hoppas ni har haft en bra dag, själv har jag jobbat idag i butiken och de var roligt.
Länge sen jag jobbade en helgdag i butiken då jag nu jobbar på kontoret också..
 
 
Men nu till ämnet, jag tänkte visa er den andra grejen jag har fyndat på rean.
Första produkten från det märket och jag är nyfiken och tycker de ska bli kul att prova.
Har inte hunnit pröva den ännu men bjuder på lite bilder =)
 
 
 
 
En liten palett från Sleek make up.
För ögon och kinder, köptes på Sephora i Nacka Forum, kostade som ni ser 87 kr och ordinarie pris var 145 kr
 
Har ni några produkter från Sleek?


härligt med fynd :)

Svar: Ja, alltid kul att fynda. Hittade du något på rean?
Anna T

2015-01-20 | 21:14:40

Aldrig hört om märktet, kanske får testa. Gillade du det?

Svar: Av de lilla jag prövat så kan de bli en ny favorit. :) sleek har massa roliga produkter
Anna T

2015-01-20 | 21:49:22

Svar: Ja, det är inte ofta man lyxar till det direkt :)

2015-01-22 | 11:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback