Fyndat på rean

Har ni gjort några fynd på årets rea?
Förutom lite kläder har jag även gjort två smink inköp och tänkte visa er det första idag.
 
Inne på Kicks i Mirum galleria kunde jag fynda denna för 220 kr och den var nedsatt 50% så ordinarie pris var 440.
på burken finns det två prislappar, ena står det värde 860 pris 440.
Och på prislappen med rea så står det pris 440 och sen rödmarkerat 220kr
Så känns som jag har gjort ett riktigt fynd.
 
 
Den läcka burken innehöll original spf 15 foundation 8g och Flawless application face brush.
jag har användt bareMinerals i något år nu och det är verkligen produkter jag och min hud tycker om.
Fungerat mycket bättre än flytande foundations jag har provat och ger verkligen ett bra resultat.
Lätt att applicera och man får en jämn och bra täckning.
 
Använder ni bareMinerals ? Eller vad är eran favorit foundation?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback