Vad vore jag utan mina...

Naglar!

Ni som känner mig vet att jag har gjort mina naglar hos fina Anna L de senaste typ 1½ åren.
Hon arbetar med gele av märket Light elegance.
 
Men nu ska jag ta en paus med naglarna då jag kommer plugga under våren.
Just nu bara en kvällskurs i veckan.
Men de har flyttat tiden för den så hinner inte från jobbet när jag har slutat utan måste gå tidigare.
Vilket leder till att jag måste jobba längre en annan dag istället.

Känner att jag inte riktigt kommer hinna med att fixa naglarna då det tar sin lilla tid att åka till Anna från jobbet sen att ta sig hem.
Lägger istället krutet på att plugga som jag ser fram emot.
 
Så nu har jag klippt av längden på mina naglar och Anna målade ett lager med gellack som jag kan ta bort sen.
För att sen måla naglarna i mina fina nagellack jag har (som jag tänkte visa er någon dag)
 
Det känns så naket och konstigt men också skönt.
En nackdel är att det går att klia i hårbotten om det kliar.
Det har det inte gått att göra med de andra naglarna, har inte gett någon effekt.

Tänkte att jag bjuder på 2 bilder, hur naglarna ser ut nu och hur de var innan jag tog bort allt material.
 Vill ni se mer finns jag på instagram @tennmalm
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback