Köpstopp på...

Ögonskuggor..
Insåg häromdagen att jag har så många olika ögonskuggor singlar och paletter.
Så nu har jag bestämt att ha köpstopp på de ett tag framöver så jag hinner använda alla godbitar.
Allt har jag dock inte köpt själv, en del har jag fått som presenter och liknande.

Tror dock jag delar upp det här inlägget i 2 delar för jag tänkte visa er mina ögonskuggor.
 
De första jag tänkte visa är från e.l.f och deras  Studio Baked eyeshadow
Färgen till vänster heter Pixie och den till höger heter Toasted.
Bilder med och utan blixt
De går att applicera torra och blöta.
"Infused with active key ingredients Jojoba, Rose, Sunflower, Apricot and Grape to nourish and hydrate the skin"
(info från deras hemsida )
 
 
Näst på tur är nog två av mina favoriter.
Dessa två kommer från Isadora och deras kollektion under namnet Eyephoria.
Färgen till vänster heter nr 11 Vintage rose och den till höger heter 03 Desert pearl
 
 
 
De här tre skuggorna från Loréal Paris har jag inte hunnit prova, köpte dessa på en rea för 10 kr per skugga.
Såna fynd är roliga att göra och man får inte lika dåligt samvete att man inte har hunnit använda de.
 
Nr 1 och Nr 2 är color appeal och heter 150 real silver, 21 golden beige
Nr 3 är chrome shine och heter 172 beige shimmer.
 
Sist ut i detta inlägg blir min skugga jag har från KIKO, köpte den är jag var med Daisy Beauty till Palma.
Inte känt till det märket tidigare men nu förstår jag hypen över att alla ville till KIKO när vi var där.
 
Ännu en som man kan använda torr eller blöt. Tror färgen bara heter 220
 
 
Det kommer flera inlägg inom detta ämne så håll tillgodo.


Lyssnade på ljudbok i somras men det känns som att det funkar när det är en skönlitterär bok. Men oftast vill jag läsa lite mer politiska eller faktabaserade böcker, typ reportageböcker. Dessa finns typ inte som ljudbok och jag tror inte det blir riktigt samma sak. Men SKA sätta igång :) Vad ska du plugga för något?

2015-02-05 | 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback