Längesen

 
Nu var det längesen jag uppdaterade här igen.
Hoppas allt är bra med er.
 
I helgen var jag ledig och spenderades på landet med Robin, mamma och Anders.
Var väldigt skönt att vara där nere, hyffsat väder. Var i skogen både lördag och söndag och plockade svamp.
Var många år sen jag gjorde det, men det är kul att plocka men inte gott att äta haha.
 
Idag är jag ledig, morgonen startade med att ligga och kika Vampire Diaries och The Originals på paddan.
Sen var jag faktiskt ner på friskis en sväng, var ett tag sen men det var skönt.
Sjukt mycket folk bara...

Ska snart iväg och möta Tessie och äta middag, kanske blir lit shopping också.
 
Lovade er lite bilder sist jag skrev så ni får några i alla fall..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback