En bra helg!

Min helg tar slut idag.
Hoppas ni har haft en bra helg.
 
I fredags efter jobbet så åkte jag och Robin till Gävle.
vi brukar ju alltid åka neråt i landet så vi ville göra något nytt.
Bodde på Elite Grand hotell i 2 nätter.
väldigt fint hotell som är nyrenoverat och det kändes väldigt lyxigt.
 
På lördagen var det kanonväder så Robin och jag åkte till Furuviks djurpark.
En väldigt fin park med ett fint läge, mycket grönområden och nära till havet.
Inte så många olika sorters djur men en bra park i alla fall.
fanns ju tivoli och vattenledningar också.
 
Annars så gick vi bara runt i på stan och kollade.
var vääääldigt varmt med över 30 grader så man var ganska trött efter att ha gått ute hela dagen.
 
Idag har Robin och jag varit i Nacka forum och Sickla köpkvarter.
 
 
Vad har ni gjort under helgen?
 


Sv; ja men de har jag verkligen haft! Hur mår du? :)

2013-07-29 | 19:03:24

Sv; härligt.
Skönt att höra. jo det är bra med mig också :D

2013-07-29 | 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback