Måndag / Fixa fötterna

Nu såhär efter jobbet passar jag på att fixa mina fötter så de blir fina.
 
Har ni provat detta eller någon annan kur?
Vad tycker ni?
 


ja det är ju lätt att man "fastnar" på ett jobb :) när man är fast anställd och jobbar med människor som blivit ens vänner.

tror det är påhlsman som har utbildningen :) en vän till mig som går utbildningen nu som tipsade mig

2013-01-08 | 11:08:50

hahah fan vad cooolt! Är doris med? För doris är min favorit. FORTSTÄTT SIMMA! ;F haha

åh, nej vad tråkigt. men jag håller tummarna för att det blir bättre och att du kommer in i rutiner :)

2013-01-09 | 19:32:25

sv: 50 år typ. Min vän dog i samma sak runt valborg, 24 år. Så blev mycket påmind om det :( ja, orättvisan segrar ofta tyvärr!

2013-01-21 | 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback