Bakat kakor

Idag är det min sista lediga dag på långledigheten så imorgon är det dags för jobb igen..
Men jag är ledig på fredag igen så ska inte klaga.
 
Idag har jag bakat syltkakor för första gången.
Lånade recept från Rebecka www.minmoa.se
Vart liiite välgräddade men de var goda =)

Fick ni några semlor igår?
 
 
 
 


sv: Jaha, ja jag är på säsong 3 avsnitt 12 typ. Så jag är väl snart på fyran eftersom att det enda jag gör är att titta på det, hehe!
Åååh, vad bra att det blir bättre. För jag hatar damon för att han är jätte kär i elena, STEFAN KOMMER BLI BRA!!!!!!!!!!! baaaah. haha

2013-02-13 | 16:34:46

låter gott :)

2013-02-13 | 17:13:23

Svar: Jag önskar också att vintern är över snart.

2013-02-13 | 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback