16 november 2012

Det var så länge sen jag skrev men jag har inte känt för de.
 
Flytten är klar, är nu boende i Farsta.
Lite kvar att fixa och ordna med men det får ta den tid det tar...
 
Min älskade lilla mormor ligger på sjukhus och har inte långt kvar nu.
Har varit hos henne på sjukhuset, suttit bredvid henne och hållit hennes hand.
Men hon har inte ont och hon är lugn.
Hon sover väldigt djupt så hon hör inte att man pratar men hon vet att vi är där.
 
Men tyvärr händer det lite för mycket i mitt liv just nu för att jag ska orka skriva.
 
Fick andra tråkiga nyheter idag som jag inte vill skriva här ännu då jag inte vill att vissa ska få läsa de på nätet utan få höra det direkt..
 
 
En bild på mormor från julen 2008.
 
Så jag kommer ta en paus igen.
Men jag ser att ni tittar in här lite då och då.
 
Kramar till er <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback