Måndag 3/12

Hej hopp!

Sitter i soffan och kollar gamla big brother avsnitt på telia boxen.
Nu har jag jobbat mina 4 dagar och är ledig imorgon.
Ska gå upp tidigt och ta mig in till centralen och åka ner till Hanna.

Äntligen ska jag få fixa håret, som jag längtat!  =)

Hur har eran måndag varit?
 
Lägger upp bilder på håret när jag är klar sen imorgon :)
 
 
Så här fin i håret har jag varit de senaste två gångerna :)


sv: jag har trivts jätte bra med viktklubb.se som man använder på aftonbladet. Du får äta vanlig mat men i mindre portioner. Suveränt för mig som inte kan sluta med kolhydrater helt då jag inte gillar grönsaker ;) Sen iochmed att man alltid ätit vanlig mat är man ju van :D
Gick ner 12 kilo på 10 veckor då jag körde det första så min magsäck krympte. Dock gav jag ju upp sen. Sånu är jag ju större än vanligt. Så nu jävlar :D

2012-12-03 | 23:30:02

Hoppas du hade en bra helg?! :)

2012-12-04 | 20:11:13

Våra grannar blev vräkta i sommras. YES :D
Så sen dess har allt vart frid och fröjd.

har ni nått litet centrum som ELLBE där ni bor?

2012-12-05 | 08:58:33

Svar: Jag surfar mest på datorn, men jag kollar alltid mail, facebook, vädret och Aftonbladet på iPhonen. Det är ju så smidigt!

2012-12-05 | 20:15:42

sv: ja. Det har jag inte hört talas om. Men jag tycker man ska äta riktigt mat men i mindre portioner.

Okej, ja du borde veta bäst vad som är bäst för dig och din mage :)

2012-12-06 | 12:09:40

Sv; Jasså trevligt att höra :P

2012-12-07 | 09:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback