Måndag

Nu har jag varit ledig i 3 dagar.
Tycker jag har mest har gått runt och gäspat.
För jag blir aldrig pigg, idag har jag spenderat mer en halva dagen i sängen men förflyttade mig till soffan på eftermiddagen/kvällen.

När Robin kom hem hade jag fortfarande pyjamas på mig, eller ja de har jag nu också.

Förstår inte att jag kan vara så trött och orkeslös..
Så ja de har varit en bra helg, men kunde varit bättre om inte jag varit så trött.
Funderar lite på att ringa Ersta imorgon om de inte känns bättre.
Man vet ju inte om de kan vara en biverkning på medicinen..

Så hoppas morgondagen blir bättre.
Nu ska jag gå och lägga mig, försökt hålla mig vaken för att se Magnus Betnér men jag ger upp.
Somnat 4-5 gånger i soffan de senaste 15 minuterna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback