Josef Zackrisson - Följ mig

Här är ord överflödigt
Nu står tiden still
Här finns plats för all ömhet vi gömt
Och jag ser hur du gråter när du skrattar
Och säger att det var så vackert
Det hade jag glömt

Våra blickar så stilla
När jag tar dina händer
Och jag lägger dem runt min hals
Jag håller dig runt midjan
När jag kysser dig hårt
För vi har väntat så länge så svårt

Jag tror att du kan se det
Om du tittar på mig nu
Här finns ingenting jag döljer
Här finns ingenting jag gömt

Följ mig nu, jag kan inte stanna här
Du vet vad kärlek är
Visa mig vem du är
Du kan inte stoppa oss nu
Jag är inte som dom
Jag är som du

Om jag kunde så sprang jag
Nog långt härifrån
Men värmen i ditt ord fick mig stilla
Så särskilt ditt sätt och så mjuk är din röst
Så stark är din kraft när den rör mig

Jag minns dig så väl
När du sa de där orden;
Förlåt mig jag åker du måste förstå
Och visst jag förlät dig och jag lät dig gå
Men förstod aldrig varför du sa så

Jag tror att du kan se det
Om du tittar på mig nu
Här finns ingenting jag döljer
Här finns inget jag har gömt

Följ mig nu, jag kan inte stanna här
Du vet vad kärlek är
Visa mig vem du är
Du kan inte stoppa oss nu
Jag är inte som dom
Jag är som du



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback