Dålig uppdatering

I know, men jag har inte känt för det.

Bion i tisdags var jättebra, verkligen.
Så den kan jag rekommendera.
Annars under veckan så har jag bara jobbat, magen och jag har inte sammarbetat riktigt tyvärr.

I fredags efter jobbet så åkte vi ner till Finspång för att spendera helgen där.
Så igår hann vi med många roliga saker.
Vi åt lunch ute i Söderköping, sen hann vi med premiär på smultronstället.
Gud vad gott de var med glass.
Sen åkte vi till Hageby och shoppade lite, Robin och hans pappa gick på fotboll.
Kvällen avslutades med en middag på Harrys och en tripp till folkets park.

Idag har vi bara slappat fått äta god mat och bara haft de skönt.
När vi skulle hem ville Robin en sväng förbi Vingåker och kolla skor.

Imorgon är jag ledig så då ska jag en tur till stan sen ska jag köra Zumba!


Bra blogg :)

2011-05-04 | 09:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback