Måndag

Helgen har varit jättebra.
Robin har varit matchledig också så spenderat massa tid med varandra.

I lördags var vi i Uppsala över dagen, fint väder, mysig stad.
Shoppade lite och bara njöt av vädret =).
Igår så fixade vi lite här hemma, åkte en tur till Bromma blocks och sen storhandlade vi mat.
På kvällen lagade vi matlådor och middag.

Idag är det måndag och jag är ledig idag också.
Men jag mår tyvärr inge vidare.

Ni som tycker de blir för personligt eller inte gillar de behöver inte läsa.

Började redan igårkväll då jag hade ont i magen :(
Idag är  jag hängig ont i huvudet och ont i kroppen.
Hade planer för idag men vet inte vad jag ska göra.
Hade tänkt att åka in till stan senare för en casting för hårmodeller.

Har inte fått i mig så mycket att äta heller, så vi får se hur jag gör.



i tullinge :) på en försskola d'r :)

2011-03-21 | 22:14:31

Åh gud så mysigt de lät att vara i Uppsala för dagen!De är verkigen en mysig stad där :) jobbar ju mycket där :P



Har varit sämst på att läsa bloggr på senaste, eller snarare kommentera. Hur mår du?

Kram

2011-03-23 | 06:47:18

Sv; låter härligt.. :) Pappa kommer inte kunna laga bilen :( Nästa hopp blir bilverkstaden :P



Puss

2011-03-23 | 13:57:03

Sv; jo, jag vill gråta för varje steg jag tar :( och jag har träning imorgn, och kvalet på fredag...:/ haha.. inte okej!

2011-03-23 | 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback