Fredag

God morgon gott folk.
Idag är jag ledig, eller nu är jag ledig fredag, lördag och söndag :D
Hoppas allt är bra med er själv är jag något enormt trött sov dåligt inatt pga åskovädret.
Sen är jag trött efter jobbet igår.

Idag ska jag möta upp mamma på pendeln för att åka vidare mot  stan där vi ska kolla lite.
Till lunch ska vi möta upp min syster och hennes man så ska vi äta lunch i stan :)

Ha en toppen fredag. =)

Förresten vad ska ni göra i helgen?


Låter som en mysig fredag! Själv ska jag städa, träna och sen blir det väl ett par glas vin ikväll, och i morgon ska jag träna dubbelpass och sen tror jag jag ska gå på bio på kvällen, och på söndag är det jobb! Så det är väl så min helg ser ut, och din? :)

2011-07-22 | 09:59:10

Ja! Haha, nu ska jag busa ordentligt med deras bloggar. Haha, nej. Blir väl massa bilder, historier och min vardag. Något som saknas eller som du vill se och läsa?:) kramar Sandra

2011-07-25 | 23:20:02

SV: Jag tränar på Friskis och svettis, så det är olika, variation är ju det bästa. Jag tränar både pass, så som spinning, iw & cirkelgym och vissa dagar kör jag på gymmet speciellt om jag ska jobba senare på dagen och det inte finns några pass. Jag jobbar extra i kassan nu under sommaren, men vanligtvis så pluggar jag på Malmö Högskola, och det drar igång som vanligt den 29:e augusti. Verkar som du hade en rolig helg, Ullared är kul, fick du fyndat?

2011-07-26 | 10:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback