Söndag

Jag vet att det blir dåligt med uppdatering men jag vet inte vad jag ska skriva om.

I helgen har jag varit ledig, så i fredags kväll var jag, Therese och Elisabeth på bio och såg narnia.
Sen sov Therese över här då Robin var på kick-off med jobbet.
Igår tog vi de bara lugnt och idag har Robin spelat match de vann med 10-7 mot linköping ungdom (tror jag de heter)

Imorgon är jag också ledig får se vad jag ska göra på dagen men fram mot kvällen ska jag ner till sydpoolen och träna hade jag tänkt mig.

Hur har eran helg varit?


Skönt att några vann iallfall :) Spelar killen din där eller? :)



Det är rätt mycket nu, men onsdagar brukar jag ha luckor :) hur ser dina veckor ut? :P

Kram :)

2011-01-16 | 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback