Tisdag

Hej hopp gott folk.
Här har det varit tomt ett tag det blir så ibland.
Ska inte behöva ursäkta mig heller då jag gör som jag vill. =)

Idag har jag varit ledig, fixat och trixat lite här hemma, snart ska jag iväg och simma, Robin följer med så de blir kul.

Har varit ganska dålig i ett par dagar men nu är jag på benen igen.

Hur är det med er? :)



Jag mår toppen förutom utarbetad och såååå trött! Men varför har du inte mått bra i några dagar? Uch, tänker på dig! Hoppas så för din skull att det kommer underlätta och bli bättre för dig och din mage och allt därkring! Ha det fint. Kram

2011-02-02 | 06:41:38

Jaa, är så nöjd med soffan. Så skönt att äntligen ha en stor soffa :)



Va skönt att få hallen tapeterad! Blir de fint? :)

HSB är verkligen långsamma tycker jag. Jag felanmällde massa saker i typ oktober och de har ännu inte kommit

2011-02-03 | 06:43:02

ja visst var den snygg och billigt :DD



Okej, tack för tipset med dynorna :) Vi köpte även med en impregneringsspray som vi ska he på i helgen. tror du de är bra?

2011-02-04 | 07:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback