Söndag

God morgon gott folk.
Hoppas ni har sovit gott och att ni mår bra idag.

Själv håller jag på att göra i ordning mig för jobbet.
Idag blir det jobb mellan 11-17 och sen blir det innebandy ikväll.
Robin (eller ja Rockets spelar) mot solfjäderstaden hemma i wasahallen idag.
Så de ska jag kolla på hade jag tänkt mig.

Igår efter jobbet hämtade Robin mig så snäll som han är, sen hade vi bara en mysig hemmakväll framför tvn.
Med lite melodifestivalen och Robert Gustavsson dvd.

Vad gjorde ni igår?



Var matchen bra? =)

2011-02-21 | 07:13:41

Sv; åh tack vad snäll du är :D

2011-02-21 | 12:54:13

Sv; Tack Anna. Ja om alla dagar hade varit perfekt hade jag mått super bra, men kanske är de så att du har rätt ;) jag tror de. Men igår var allt BLÄÄÄ! hehe...

Hoppas du mår bra? :)

Puss

2011-02-22 | 11:20:41

Sv; okejdå, du får väl rätt i den frågan ;) haha.. Men ibland hoppas man på att det kan vara perfekt i fler dagar än en.. :P haha. Nej jag ska sluta vara negativ nu! :)

Jo jag måste nog göra det, har sån äcklig träningsvärk idag :P haha



Härligt att höra, jo men precis, känns som alla är lite små sjuka :(

2011-02-22 | 11:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback