Måndag - 28/2

Så var helgen över, men jag är ledig idag också så jag klagar inte.
I fredags efter jobbet åkte vi ner till Finspång, tanken var att vi skulle på födelsedagskalas på lördagen.
Men med lite ändrade planer vart det en liten tur till Norrköping.
Hittade några tröjor jag kan ha som jag vart kär i, en bok och handcreme.

På kvällen vart det kinamat och Melodifestivalen.
Igår söndag var de innebandydags igen.. Denna gång i Mjölby, matchen förlorade Rocket och Robin fick sig en liten blåklocka.

Idag har jag bara tagit det lugnt, handlat lite och gjort matlådor.
Ikväll är det dags för ett pass Zumba.

Försökte hitta tröjorna på nätet men gjorde inte de så får fota de någondag istället.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback