Fredag

God morgon gott folk.
Hoppas allt är bra med er, själv sitter jag här i soffan ätit lite frulle och tvättat håret.
Idag är det dags för jobb efter tvådagars ledighet, fast jag har ju egentligen inte varit ledig om man frågar mig då de har varit sjukhusbesök osv.

Igår var jag på Ersta sjukhus och jag var grymt hungrig då jag inte ätit på ca 24 timmar. Men undersökningen gick bra de är ju en rutinundersökning för min magsjukdom jag har.
Fick sån fräck sjukhus skjorta, underbyxor och strumpor (NOT!!)

Eftersom jag varit så duktig igår fick jag välja maten, vart THAI :D
Dock så var den väldigt stark.. De är en enkel rätt men förstår inte att den kan vara så stark där men inte på något annat ställe.


Vad ska ni göra idag och helgen då?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback