Tisdag

Idag är jag ledig och trodde att jag skulle få mycket gjort men icke.
Kroppen är helt slut och jag har legat och vilat i stort sett hela dagen.
Varit iväg och hämtat ett paket som jag ska visa innehållet på snart, men när jag kom hem fick jag en avi till som jag trodde skulle ta längre tid att komma fram.
Men jag orkar inte gå och hämta det idag.
Ska träna ikväll är planen men jag tror inte jag kommer iväg, för ni kan inte ana hur trött jag är och hur slut kroppen är.
Varför vet jag inte har bara jobbat 4 dagar, som jag brukar göra som mest känner mig inte sjuk eller så men vi får väll se.


Mitt paket som jag hämtade innehöll
L-word säsong 4
Adam Lambert Glam nation live cd-dvd
Love in Manhattan

Och såklart måste jag bjuda på en dagens låt också ;)
Jag vet att ni sett den här förut men de struntar jag i.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback