Söndag

Hoppas ni har haft en bra dag.
Själv har jag jobbat mellan 11-17.
Var lugnt i början men runt 13 så vart det lite fart i butiken vilket var väldigt kul.
Idag jobbade jag med Joanna och Ida men hade assistans av Andreas och Daniel från lagret när det behövdes.

Nu har vi käkat och börjat varva ner här hemma, jag är trött och orkar inte göra så mycket.
Tänkte spela wii men jag orkar inte så gör de någon annan dag.
I morgon är det jobb+dans som gäller :)

Har inte så mycket mer att säga så jag bifogar en bild från arkivet :)


mmh, så är det för mig också men man kämpar vidare :) ja en fika skulle vara super mysigt! dock kommer jag ha mycket att göra den kommande vecka pga en hemtenta som vi har! men veckan efter om det skulle passa dig? :)

2010-09-19 | 20:22:52

ja men det tycker jag låter som en riktigt bra idé!

2010-09-19 | 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback