Söndag

Hoppas ni har haft en bra helg.
Robin och jag var nere i Finspång över helgen och kom hem för några timmar sen.
Varit en liiite tung helg då jag fortfarande inte mår bra tyvärr.
(Vet att ni inte tycker om när jag skriver hur jag mår osv men nu struntar jag i det)

Jag hostar som jag vet inte vad, provat typ 3 olika hostmediciner och hosttabletter men inget funkar.
Näsan rinner som en jäkla kran, ögat varar och jag kan inte svälja, febrig till och från och mår allmänt BLÄ!

Så tyvärr måste jag ringa vårdcentralen imorgon och se om jag kan få en tid där så någon får kolla att jag inte har halsfluss eller något annat, samt kolla ögat.


Så nu ska jag hämta mig en piggelin och tycka lite synd om mig själv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback