Onsdag

Ligger i soffan med täcke och kudde.
Har varit iväg till sjukhuset och lämnat lite prover och så.
Eller ja, lite och lite vet jag inte... 9 RÖR!!!

Har fortfarande feber och är helt slut efter min lilla "utflykt"
Gick till bussen tar typ 1-2 minuter.. åkte 4 stationer, gick 3-4 minuter.
Satt och väntade en stund lämnade proverna och samma väg hem sen.
DET KÄNNS SOM JAG SPRUNGIT MARATHON!

Så nu ska jag vila en stund.


Bifogar en bild från arkivet...


jo det var lika bra som varje år tycker jag :) tror det kommer bli ett bra idol-år iaf. var många som jag tyckte var bra :) hon som sjöng rihanna fastnade jag för lite extra. du själv då, någon favorit hittils? :)

2010-09-08 | 11:11:28

åh tack Anna! ♥

hur är det med dig föresten? stod där uppe att du lämnat prover och har feber? :/ eller det kanske är vanlig kontroll bara? kanske står längre ner i bloggen men kan inte läsa mkt nu, alla mediciner gör att jag ser så dåligt tyvärr :/ men hoppas allt är väl iaf! :) Kram!

2010-09-08 | 11:35:28

Usch då :( Satans höst förkylningar då :/ Krya på dig!



Jaha okej! :) Hoppas att den verkligen fungerar nudå! :) Hade ju varit jätte skönt :)



Kram!



2010-09-08 | 13:01:04

Nämen kul att du läser min blogg :D



Snygg frisyr :D

2010-09-08 | 21:56:59

Men de gör inge. den var super fin ändå :D

2010-09-09 | 10:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback