Onsdag - But it's not that easy for me to say goodbye

Sitter i soffan och myser, har druckigt en stor kopp Kärleks te och ätit rostade mackor.
Orkade inte göra någon mer middag då Robin är och tränar.
Nu har jag tänt ljus och krypit upp i soffan och tittar på idol.

Resten av kvällen kommer spenderas i soffan framför tvn eller i sängen med min bok jag håller på med.
En deckare/kriminalroman som är jättebra.

( Fotad av MissJeni www.fotografmissjeni.se)



(Nu blir det lite personligt, gillar ni de inte..LÄS DET INTE!!! )



Börjat på min nya medicin nu och ja den är lite läskig.
Eller rättare sagt alla olika biverkningar man kan få av den, visst nu ska man inte gå och tänka på de.
Men jag brukar ha otur, kortisonet fick jag 8/10 biverkningar liksom..
Så håll tummarna för mig nu, vill inte ha massa biverkningar.
Vill att den ska fungera eftersom inte kortisonet gjorde det.
Så börjat nu med en tablett om dagen, ska kila till provtagningen nästa vecka och kolla att alla värden ser okej ut.



Krya på dig

2010-09-29 | 21:42:22

Ja Jimmy är verkligen bra han också :)

Håller tummarna som sagt för att medicinen ska funka och biverkningarna inte blir allt för många och förjävliga!

2010-09-30 | 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback