Onsdag - I took you in with arms wide open

Hoppas ni har haft en bra dag.

Själv så var jag på sjukhuset imorse och lämnade prover.
Annars har jag spenderat dagen i soffan och i sängen.
Febern går upp och ner, snorar och har mig.
Så ja har väll haft bättre dagar om man säger så.

Annars tycker jag inte att jag har fått så mycket biverkningar *peppar peppar*

Ska varva ner och sova och hoppas på att jag kan jobba imorgon.


Bjuder på en bild från arkivet.


Bild på nya frissan kommer när jag orkar


hehe tack så mycket! mådde så grym illa igår pga allt som skulle hända idag men det gick super bra idag så haha, behövde inte ha mått illa överhuvudtaget :P

2010-10-07 | 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback