Fredag

Vart ska jag börja?
Jag önskar jag kunde lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och stanna där.
Mår inge vidare om jag ska vara ärlig, vet inte om det är tabletterna som spökar eller något annat.
Men jag har ont i kroppen, ingen aptit, trött och hängig, humöret är borta och de känns som jag bara vill ligga och gråta någonstans?

Hoppas det bara är idag och morgondagen blir en bättre dag.

Idag har jag i alla fall jobbet så gott som det gick, men haft så otroligt ont i kroppen när jag rör mig och anstränger mig så det har varit väldigt jobbigt idag.

Fick frågan från en anonym vad jag är för sjuk och vad jag äter för medicin.
Jag har en sjukdom som heter Crohns, som är en kronisk mag/tarmsjukdom.
Så det är något jag får lära mig leva med då det inte går att bota..
Men med rätt medicin så kan man förhoppningsvis hålla den under kontroll.


Gud vilket personligt inlägg det vart idag.

Nä nu blir de soff-läge och i morgon blir det jobb.


Gammal bild I know men de är tända nu iaf.


kämpa på!

2010-10-22 | 22:39:21

Hej! du hade kommenterat mitt inlägg om min gastroskopi:)



ja, jag fick välja att bli sövd, så det var väldigt skönt, det var en 4 minutersnarkos och jag kände ingenting efter.



jag vet inte riktigt vad man gör åt det, men det var tydligen väldigt vanligt..



jag läste nu att du har chrons, det måste vara väldigt jobbigt. Jag har en kusin som oxå har chrons och har haft väldiga problem under det senaste året..



hoppas du mår bättre nu iaf:) kram

2010-10-25 | 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback