Tisdag

Hej mina tappra läsare.
Även fast jag har sån bristfallig uppdatering så finns ni kvar.
Ja enligt statistiken i alla fall.

Jag mår bättre, de går framåt, fast idag har jag tyvärr en dålig dag.
Men de har väll alla ibland så?

Har precis varit ledig i tre dagar (lör-mån)
Så då var vi nere i Finspång.

Idag har jag jobbat jaa finns inte så mycket mer att säga just nu.


Ska snart kila och lägga mig då jag är så ruggigt trött så de inte är sant.


Vad har ni för er?


Jag beställde indiskt ifrån de där nya stället som är brevid NIO TILL FEM, eller vad det heter.Alldeles då man kommer över bron på stan.



As gott!



Förut brukade vi beställa från ett annat ställe som ligger bortanför centralstationen, här i södertälje.



vart brukar ni beställa ifrån?

2010-11-17 | 06:57:35

Ja man skulle nog nästan kunna kalla dig magexpert! :P

Jag har som en konstig ilande smärta i själva magen, kring naveln och lite nedåt. Sen får jag en extrem och intensiv smärta ännu längre neråt så det nästan känns som att det har med livmoder och ditåt att göra liksom.. då känns det bara som att någon sliter i mig inifrån, sliter i alla organ och grejs. Det kommer och går och om det är konstant är det inte jätteintensivt men tillräckligt för att jag bara vill lägga mig i fosterställning och vänta ut det. Jättekonstig känsla....

2010-11-17 | 18:26:28

jag tackar och bugar:)

hoppas du mår bra?! :)

2010-11-18 | 20:32:38

Absolut, de borde vi göra! MEN jag har så sjukt jävla mycket i skolan fram till jul :/



puss

2010-11-18 | 21:27:54

härlig blogg tjejen ; )

2010-11-19 | 00:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback