Söndag - "bildbomb"

Nu är helgen över och även denna dag börjar lida mot sitt slut.

Igår var jag och Robin och såg på bio efter jobbet, vart Prince of Persia.
På jobbet var de ganska lugnt men Madde var tillbaka efter en vecka utomlands :)

Idag så har jag och Andreas flyttat en monter från nedervåningen till övervåningen.
Är nästan klara, vi ska bara montera upp alla lampor igen så är de klart :)
Har redan träningsverk i armarna efter att ha stått på stege med armarna rätt upp.

Nu efter jobbet har jag lagat mat till matlådor vart pasta och köttfärssås och Robin gjorde middagen som vart potatisbullar.
Funderar på att hoppa in i duschen snart och sen bara ta de lugnt.

Rensat mobilen på lite bilder jag tänkte bjuda er på :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback