Måndag - och även lite söndag

Gårdagen var trevlig.
Vi mötte Johan och Veronika i skärholmen och gick där en stund, sen vart det slagsta där de har öppnat en filmkedjan outlet typ.. Köpte lite filmer faktiskt så de är kul.
Sen åkte vi till Heron city och bowlade.. Jag brukar inte vara någon höjdare på det.
Men igår var det nog rekord, i första serien slog jag Johan och de är inte alla som gör.
Sen i andra serien slog jag Robin i alla fall aldrig gjort de så de va kul.

Sen vart det Tacos här hemma och tv-spel men när Veronika skulle spela så slutade x-boxen att fungera igen...
Men vi avslutade kvällen med lite kortspel i alla fall :)

Idag är jag ledig men mår inge vidare faktiskt, har feber och är snorig och häning.
Har legat och tittat på Save the last dance 2 nu på morgonen har även lagat mat och diskat.
Men nu vankas det film igen då jag är väldigt trött och hängig som sagt.

Planen för veckan får ni senare



Å var i slagsta har de öppnat?

2010-05-10 | 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback