Fredag

God morgon gott folk.
Hoppas ni hade en bra dag igår och är pigga och glada idag.

Själv så var jag ute på äventyr igår nästan hela dagen.
Mötte Therese/Tessie för en lunch, satt ute på subways uteservering.
Sen gick vi ner till vattnet där alla båtar går till tex Fjäderholmarna.
Var varmt och skönt men en jäkla massa fåglar dock och som ni vet jag hatar fåglar!!

Sen drog jag mig mot Mariatorget och mötte Johanna, var flera veckor sen jag såg henne då hon har varit ute i våran nya butik och jobbat.
I alla fall vi drog till studio paul (?)
Och träffade våran ena leverantör som hade en liten visning där.

Sen satt vi i en park och åt glass och pratade massa :)

Idag är det jobb som gäller 10-19 och har lite planer vad jag ska hinna med och fixa och så.

Ha en toppen dag allihopa och hoppas ni har sol och värme idag också :)


Bild från igår var väldigt skönt ute :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback