Onsdag

God morgon.
Gårdagen vart en bloggfri-dag.
Kändes att det behövdes då hela dagen gick åt pipsvängen igår allt gick fel som jag tog i.

Idag är det i alla fall en ny dag och hoppas den går bättre.
Jobb 10-19, sitter och lyssnar på salem al fakirs nya skiva som är helt grym :)

Igår gjorde vi pasta och falukorv till middag som Robin fick i matlåda också.
Nu ser jag inte honom förs typ i morgon kväll alternativt fredag kväll.
För nu har han åkt till jobbet och ikväll ska han träna så han är uppe vid halv 12.
Sist sov jag, sen i morgon åker han tidigare en mig och efter jobbet har han match och är hemma ännu senare.
Visst jag är ledig på fredag men vet ej om jag orkar vara vaken.
Annars åker han till jobbet på fredag och jag får träffa han efter jobbet då.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback