Måndag

Vart ett par dagar sen sist jag uppdaterade.
Men har inte så mycket att berätta, jobbat sen i torsdags så kört 5 dagar i rad.
I fredags var jag och Robin och tittade på Shrek i 3D :)


Magen är sådär, är väll inte riktigt bra ännu sen jag var hemma förra veckan.
Får hoppas att de blir bättre snart då jag är ganska trött nu.
Var duktig och ringde till sjukhuset idag och bad om ett tull-intyg för mina piller jag tar eftersom jag ska utomlands snart :)

Planer för veckan som kommer är :
Tisdag - Jobb
Onsdag - LEDIG
Torsdag - LEDIG
Fredag - Jobb
Lördag - Jobb
Söndag - Jobb


Vet tyvärr inte vad Chrohns är, förklara gärna lite kort om du vill :) Kortison är ingen kul, och gå upp i vikt är ju bland det jobbigaste.



Min dag har varit helt okej :) hur har din varit?

2010-07-20 | 11:43:19

Åh fy va hemskt! Men varför tar du kortison mot de? för vad jag vet så får man trög mage utav kortison? :/

2010-07-20 | 12:11:55

Jaha okej! Jag har väldigt ont utav kortisonet, sabbar hela magen, men tur att jag bara har det nu :) ditt är ju bestående..

2010-07-20 | 16:49:40

Va skönt då! :) får hoppas att allt går bra framöver också :)

2010-07-20 | 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback