Thinking of you <3

Sitter och lyssnar på Thinking of you och har allsång med mig själv i lägenheten.

Fick konstigt nog mycket gjort på jobbet fast jag var så trött och mådde sådär.
Tror inte heller humöret gick ut över kollegorna isf förlåt det var inte meningen.
Inte så mycket kunder men mycket från helgen som gav resultat.
Hade leverantörsbesök i morse också som var kul fick se lite nyheter och beställde hem lite annat :)

Fick åka med Towe hem, väl här hemma gjorde jag en mumsig middag och matlåda
Pasta med köttfärssås.
I såsen hade jag:
Köttfärs
Lök
Vitlök
Paprika
Soltorkade tomater
Krossade tomater (denna gång smaksatta med basilika)
Knorr fond du chef
Salt och peppar.

Toppade även såsen och pastan med lite riven mozarella sen :)

Nu sitter jag och tittar tv och tar de lugnt.
Är ensam då  Robin har åkt nu så får vi se när han kommer tillbaka.



Svar: haha, visst :D det är svårt!



vad jobbigt :/ men boken är ju bra så haha :)

2010-01-11 | 21:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback