Sent inlägg

typ lika kaos mot igår på jobbet dock inte lika mycket försäljning.
Men ja mycket folk han knappt andas emellan men de var kul.
Så nu är rean över.


Jag, Joanna och Monika hade kul, så får vi se när man ser Monika igen.
Efter jobbet kom Robin och hämtade mig, han hade varit inne i stan med några och tittat på TT-Dalen.
Vi åkte och köpte mat och åkte hem till mamma och åt middag. =)

Sen svängde vi förbi maxi på hemvägen och köpte hem mat så nu är kylskåpet och skafferiet påfyllt. :)

Ont i magen och huvudet så de är inte riktigt min kväll ikväll.


2010-01-31 | 23:23:16

just därför jag såg till att inte läsa boken innan, ni blev filmen grym och boken lär bli ännu bättre :) och som sagt var, joel är joel!



tack för tipset :) det kommer jag nog absolut göra i en snar framtid :D

2010-01-31 | 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback