Såklart....

är jag inte trött nu när jag ska gå och lägga mig.
Har inte sovit ordentligt på snart 1½-2 veckor för de jäkla tabletterna jag äter.
Har varit som en jäkla zombie hela dagen men nu verkar jag ha gått över gränsen och är övertrött så jag inte är trött alls längre...

En liten planering för veckan som kommer:
Tisdag - Jobb
Onsdag - Ledig, träffa Therese/Tessie
Torsdag- Jobb 10-20 (skulle varit ledig men vi har rea start 17.00 )
Fredag - Jobb
Lördag - Jobb
Söndag - Jobb

Jag och Robin funderar på att gå på Snabba cash antingen på fredag eller lördag.
Alternativt nästa helg om vi kan hålla oss så länge.
Äntligen har den premiär :D


vad mkt du jobbar!

Är ditt jobb kul?



Åh, är det en allvarlig sjukdom?

2010-01-12 | 08:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback