Onsdag :)

Efter en jobbig kväll och natt så fick jag faktiskt sova lite och när jag vaknade hade inte ont i huvudet skönt :)
Jobbat 11-17 var en del folk så de var kul :)

Nu har jag ätit lite och tar de lugnt, tyvärr så har jag ont i huvudet igen :(

Är ensam här också då Robin har åkt till Finspång.
Men han kommer tillbaka i morgon.


Hej!

Ja det gör jag. här har du en länk till min portfolio: http://some.homeserver.com/Fia/



På info står det priser. Men om du bara behöver lite bilder till bloggen så kan vi ju ta det lite billigare.

Men annars så tar jag ganska mkt och bra bilder för ett väldigt bra pris om man jämför med andra fotografer! :)

2010-01-06 | 19:58:47

okej men fredag blir nog bättre då, jag börjar inte jobba förens 4 då :D



2010-01-06 | 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback