Lördag

Sitter i Finspång.
Hade en skön sovmorgon till 10.00 och vaknade bara 1 gång i natt wow.

Mässan igår var väldigt kul, hittade mycket nytt och så men såg ingen självklartrend som de har varit de andra åren.
Efter mässan möttes jag och Robin och vi kollade på H&M då de hade club dag, hittade inget men köpte dock nya strumpor då det går hål i mina hela tiden.

Fick en kommentar om en tjej som sökt runt på bloggar och hittat mig.
Hon frågade om vilka tabletter jag åt och vilka biverkningar jag har fått..
Jag äter ett par som heter Entokort (tror de stavas så).
De biverkningar jag har fått av de är: Klåda, svårt att sova, blivit svullen om händer samt gått upp i vikt.
Fått en del kramp i benen och sendrag i fötterna..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback