Lördag..

Idag har jag minskat mina tabletter..istället för 3 tar jag bara 2 nu.
Hoppas det blir någon skillnad när det gäller biverkningar.
I natt vaknade jag med kramp i benen igen så ja de är ganska jobbigt.

Trött och hängig och inte alls å topp idag.
Jobb 10-18, ska de bli kul?
Nää inte idag tyvärr skulle hellre varit hemma och sovit faktiskt :(

Nu ska jag klä på mig och se om jag orkar göra i ordning mig nå särskilt.


Ja. Dagiset är verkligen dåligt. Fröknarna verkar så bekväma och lata av sig. Inte alls någe fart i dom.



har pratat med en kompis som har sitt barn på ett dagis på stan. Mitt emot mitt jobb. Där verkar de super bra och så. Så jag ska nog byta till de :)



Ja men. Vi kanske ska ses någon dag. Vi är ju endå grannar ;D

2010-01-16 | 17:28:27

hej där =)

googlade på "instabilt stämningsläge" o fann din blogg då jag förstår att vi äter samma medicin, eller liknande för crohns. undrar lite över hur du mår med de tabletterna. jag är jätte duktig på att läsa biverkningar o fann en del obehagliga.

2010-01-22 | 12:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback