Kväller

Nu är jag mätt, trött, ensam och har ont i magen.
På jobbet gick det bra, packat upp nytt och ordnat inför mässan och så :)
Hann posta iväg ett brev också som jag hoppas kommer fram i morgon då avsändaren är sjuk och tror det skulle pigga upp lite :)

Fick åka med Towe hem och sen vart det lite pyttipanna till middag.
Åt först bara lite youghurt och macka men vart mer hungrig så jag gjorde lite pytt också :)
Nu har jag tittat på lyxfällan och slappat.
Lagt ut lite filmer på tradera och så. :)

Ont i magen har jag också och ensam är jag.. Robin är och tränar och kommer tillbaka imorgon kväll.


jaha...Blocket? hahhaha skoja..Men Åh ta reda på vad den heter:D?

vore super snällt.. haha.. Puss

2010-01-20 | 21:25:32

jaha...Blocket? hahhaha skoja..Men Åh ta reda på vad den heter:D?

vore super snällt.. haha.. Puss

2010-01-20 | 21:25:50

haha, ja absolut ;)

2010-01-21 | 07:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback