Kväller

Känner mig helt slut som människa.
Är trött efter dagen och natten som var.

Finns inte så mycket att säga om jobbdagen tyvärr då jag inte varit på topp.
Men jag klarade av dagen i alla fall.

På lunchen var jag och handlade sista ingredienserna till middagen.
När jag klev av bussen och skulle gå hem så ramlade jag på en isfläck, så jag har ont i hela kroppen.

Till middag vart det iaf hemmagjord pizza med massa gott på.

Så nu ska jag bara ligga här i soffan och tycka synd om mig själv eftersom jag har ont överallt.


sv: Lovely! Jag och min kille hade ett megaavstånd, Sthlm-Sydney :) ♥

2010-02-09 | 21:37:15

Om du känner att d behöver stanna hemma så gör det, nu har du ju fått ett beslut =)

2010-02-10 | 05:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback