Kväller

Nu är det innebandy på tv...Ovanligt va?
Warberg-Storvreta..

Hos läkaren gick det faktiskt ganska bra, har fått en ny medicin jag ska prova då kortisonet inte har gett den effekt vi önskat. Han skickade även en remiss till en Dietist samt att jag tackade ja till min plats på deras IBS-D Skola de ska ha i April.
Mina blodprover jag lämnade var bra, alla värden och de såg bra ut.
Röntgen bilderna såg också bra ut och vi kom fram till att min inflammation sitter bara i nedre delen av tunntarmen.
Känns ganska skönt att veta att det inte är hela tunntarmen.

Så vi får väll se hur de går med allt.

Efter vi var på Ersta så gick jag och Robin runt i stan, fikade i gallerian och kollade runt i butiker och så.
Jag passade på att växla lite pengar inför Berlin nästa vecka då jag såg att euron gått ner ganska mycket.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback