Jag har bestämt mig...

Ni som känner mig vet att jag fixar håret ganska ofta.
Gärna nya färger och frisyrer så ofta som det går.
Har suttit och kollat igenom massa gamla bilder..

Snart är det dags igen om får bestämma..
Och jag har bestämt mig, jag ska bara toppa håret för att spara de och få så långt som jag kan innan de ser för dåligt ut...
Samt att färga de brunt igen och tillbaka med de blonda effektslingorna.

Carro om du läser min blogg fortfarande...så vet ja att du blir nöjd i alla fall.





SÅÅÅ fin i håret du var på första bilden :)

2010-02-27 | 19:23:49

haha, på "in loving memory" är det inte jag som har kommenterat :S

2010-02-27 | 21:51:32

det tog tid, men äntligen får jag min vilja igenom :D ;)

2010-02-28 | 12:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback