Hemma :)

Vilken rolig dag jag har haft idag :)
Inne i stan vart det lunch på Fridays som vanligt när vi ses.
Satt och åt och pratade massa strunt, planerade även lite för våran Berlin resa vi gör i slutet av månaden.
Ska bli grymt kul :)

Efter fridays gick vi mot gamla stan för att kolla Indo Nordic och SFI bokhandeln.
Sen vart det glass i gallerian och sen var det dags att röra oss hemåt då Therese/Tessie skulle vara barnvakt ikväll.

När jag kom till Södertälje så gick jag till biblioteket och hämtade en bok jag reserverat och lånade en annan.
Så nu ska jag läsa Michael Nyqvist bok "När barnet lagt sig"
Hittade även ett par jättesköna byxor på hm. Synd att de bara hade 1 par i min storlek annars skulle jag köpt flera...

Therese/Tessie :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback