Söndag

God morgon på er.
Har ätit frukost och fryser bara av att titta ut.
Snön vräker ner och det blåser mycket.
Men om typ 45 minuter är det dags att pallra sig iväg till jobbet mellan 11-17 idag.

Vad ska ni gör idag, den fjärde advent?


Fy och usch! Ja den verkar vara olika vekrligen..



Du måste ba säga vilken jäkla snygg frisyr du har!!! :)

2010-12-19 | 10:16:45

Okej!

Den e super snygg! :D

2010-12-19 | 13:11:42

Jodå det går bra faktiskt :) Jätte stor skillnad sedan jag slutade med det och jag blev av med det väldigt fort också, 2 ½ vecka bara medans läkarna sa att jag skulle räkna med minst 2-3 månader haha.



Usch va jobbigt. Men funkar medicinen bra för övrigt? Hjälper den som den skulle?



Kram

2010-12-19 | 20:34:24

Jodå det går bra faktiskt :) Jätte stor skillnad sedan jag slutade med det och jag blev av med det väldigt fort också, 2 ½ vecka bara medans läkarna sa att jag skulle räkna med minst 2-3 månader haha.



Usch va jobbigt. Men funkar medicinen bra för övrigt? Hjälper den som den skulle?



Kram

2010-12-19 | 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback