Onsdag

Ledig idag som sagt, riktigt skönt.
Dock vart det ingen sovmorgon då jag var iväg och lämnade prover.
Sen har jag bara legat och vilat då jag vart så himla trött efteråt.

Suttit och spelat lite spel, slagit in julklapppar och nu har jag tagit fram pepparkaksdegen så ska baka pepparkakor lite senare.


Detta paket ska en liten charmör få.
Hoppas jag får träffa honom runt jul.


Halloj :)

Jag jobbar nog som vanligt förutom julafton&nyårsafton då såklart. Sen är ju röda dagarna på helgen :P men jag jobbar ju så jag börjar på dagen/eftermiddagen så om du är ledig någon dag kan man ju fixa på förmiddagen =)

Kram

2010-12-15 | 15:37:26

Tack! jag har också köpt massa julklappar idag, men slår nog in dem närmare julafton. Brukar stänga in mig i ett rum med glögg och julmusik och göra snygga paket i lugn och ro.

2010-12-15 | 17:48:07

Nu är det dags att fixa naglar till jul och nyår! Kontakta mig genom en kommentar i bloggen eller genom min mejl; [email protected] så bokar vi in en tid!



Titta in i bloggen så får du se vad jag har att erbjuda dig i nagelväg.

Ha det fint!

God jul och gott nytt år =)

MVH Michaela

2010-12-16 | 06:40:47

Änu mer blodprov? varför?

2010-12-16 | 10:26:29

Då ska vi se till att fixa det =) hur jobbar du och tänkte du nu i veckan som kommer eller i mellandagarna? Hur jobbar du då isåfall? =)

Kram

2010-12-16 | 11:12:04

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 | 00:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback