Fredag

Och idag skiner solen lite.
En hel del moln men jag ser solen :D

Idag ska jag inte göra så mycket förs på eftermiddagen.
Då ska jag till IKEA och möta Robin, vi ska kolla lite där sen ska vi gå på bio ikväll :)
Som börjar vid 18.30.

För i morgon bär det nog av till Eskilstuna, ja för Robin gör de ju de men får se om jag följer med eller inte.
Men jag tror de :)
De ska spela en cup där.


Vad händer idag och i helgen?


Tack :)



Vad skönt med en vecka till! :) Skolan börjde igår :(

2010-08-27 | 16:35:07

de va ngn oliv olja och lite kryddor som morsan gjort haha, mest för "smakens" skull haha :)

2010-08-27 | 21:59:44

sv: Ja verkligen :D



Åh va härligt för dig! :D Hoppas magen fortsätter att hålla sig bra nu då! :)

2010-08-31 | 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback