Tisdag

Gårdagen vart väldigt lyckad måste jag säga.
Åkte och mötte Robin efter jobbet och vi åkte mot Kista.

Väl där så kollade vi runt i olika butiker, hittade tyvärr inge speciellt, provade lite kläder och så.
Åt middag där och rörde oss vidare till Skärholmen.
Där jag fick en födelsedagspresent.
En Jet set addiction klocka som jag tittat på ganska länge, vart en grön :)

Sen köpte jag även ett nytt DS-spel.

Nu ska jag göra i ordning mig för jobbet.

Hörs ikväll :)


Nu är jag igång med bloggen igen, kunde inte hålla mig borta för evigt =)

2010-04-20 | 13:00:45

Vad för DS spel köpte du? =)



Nemen, grön klocka - passar naglarna du hade, nu är det fanimej dags att komma tillbaka även om det bara är en manikyr tycker jag!! ;)

Kram

2010-04-20 | 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback