Söndag- Tappar suget

Vet ni vad?
Jag tappar suget till att blogga nu, blir så trött att inte folk kan prata med mig.

Tydligen sticker de i folks ögon att jag har skrivit "Magen har spårat ut nu, vet inte om jag kommer kunna jobba i morgon"  eller liknande meningar.... Så det börjas pratas och så....
Jag vart ganska ledsen ska ni veta.


Men har ni inte bättre för er än att läsa de på tillfällen då ni inte ska läsa bloggar?
Vet inte vilka ni är men ni som känner er träffade så varsegod.

Jag får skriva vad jag vill i min blogg för det har man rätt att göra (ja mer eller mindre får ju inte publicera precis allt), men får väll minska att nämna jobbet i bloggen om jag nu fortsätter för jag vet faktiskt inte.


Som sagt vet inte om jag ska fortsätta blogga eller hur ofta och om vad.
Hade ett jätteroligt inlägg enligt mig som jag tänkte publicera om en film och sånt jag gjorde igår men det får vänta.

"Ska göra i ordning mig för jobbet och vet inte om jag klarar av att jobba hela dagen"
Välkommen till mitt liv med Crohns!


Gör ett inlägg om chrons så kanske idioten/idioterna förstår! Finns flera bra sidor som du kan länka till.

Det är tråkigt att folk inte har något eget liv utan måste försöka förstöra för andra.

2010-04-04 | 11:55:21

Jag tycker det är strongt av dig att öht gå till jobbet fast du inte mår så bra! Chrons är ingen semester direkt.

Stå på dig, du är ju skitbra som klarar att leva med din sjukdom!

Kram!

2010-04-05 | 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback